Veronica Sawyer

Hazatértem! És valószínű 2012 májusig lőttek az újabb hosszútávú, tengerentúli kalandoknak, addig is: 2010 és 2011 az USA-ban Campleaders-el és egyénileg, nyári gyerektáborban, és persze a jól megérdemelt utazás: New York, Las Vegas, Los Angeles, San Francisco

Visszaszámláló

Time

New York

Budapest

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatók

Angyalok Városa

2010.09.14. 21:31 - VeronicaSawyer

Hell! Elég gáz de 4 hónap után rájöttem h h csinálok ékezetet a telóra XD Még mindig Los Angelesben vagyunk ami nekem nagy csalódás volt...Pörgősebbre számítottam, ehhez képest elég punny és a nagy távolságok miatt korlátozott a gyalog bejárható látnivalók sora. Tegnap voltunk az Universal Studioban, na az minden pénzt megért, a Front of line pass-t amivel kielőzhettük a kígyózó sorokat. Anélkül sztem meg se tudtunk volna nézni mindent. A legjobb a Simpsons ride, a Múmia rideeg a studio tour volt az új King Konggal. Állat. Voltunk lent Beverly Hillsben a puccos környéken, sztárházakat nem néztünk mert nem ér meg 50 dollárt h a nagykaput lásd 150 méterről egy kisbuszból. LAben kocsi nélkül meg vagy lőve. Venice beachre jó óra volt az ùt busszal... Holnap repülünk vissza NYba, mára már programunk sincs, én személy szerint elugrok abba a templomba ahol az MCR a Helena c klipet forgatta és ennyi. Kis fotózás a környéken, este sztem veszek egy táskát meg farmert és goodbye LA. Reggel metrózás ki a reptérre és 10:15kor ha minden igaz irány a Nagy Alma, és végre tali csoptársammal, Anitával. Képeket már csk otthonról töltök fel sztem:)

A bejegyzés trackback címe:

https://veronicasawyer.blog.hu/api/trackback/id/tr842296773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása