Veronica Sawyer

Hazatértem! És valószínű 2012 májusig lőttek az újabb hosszútávú, tengerentúli kalandoknak, addig is: 2010 és 2011 az USA-ban Campleaders-el és egyénileg, nyári gyerektáborban, és persze a jól megérdemelt utazás: New York, Las Vegas, Los Angeles, San Francisco

Visszaszámláló

Time

New York

Budapest

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatók

Tervek

2010.05.18. 18:51 - VeronicaSawyer

Címkék: lost rock ny in hard

Hell!



A napokban utánanéztem, pontosan merre is kellene mennem első utamon New Yorkban. Tekintsük hát át a tervet:D

Június 11-én, 1 órakor landolok a JFK-n...



Aztán a repteres busz kivisz a nagy buszállomáshoz, a Port Authority-hez:


 

Megnéztem a GoogleMaps-en az utcát...és ezt láttam az utca túloldalán:D:D:D:D:


 

 

Aztán mivel lesz 4 órám a buszindulás és a megérkezés között, gondoltam megnézem, mi van a közelben még...:



Úgy érzem, ide be kell mennem:D:D...Nagggyon durva, hogy egymás szájában van itt minden. A Times Square kellős közepén leszek:D Egy térkép a távolságokról (az A a Hard Rock Cafe, a két lila közül pedig az egyik a buszállomás a másik a The New York Times épülete):



És hogy hova is kell eldöcögnöm, röpke két órás menetidő alatt:












Bizalomgerjesztő:D:D...És innen még 10 perc kocsival a tábor.


Majd lesz valahogy:) Szerencsére találtam egy lányt, Kittit, akivel egy géppel megyünk végig, és eddig úgy tűnik, a meló utáni utazási tervek is egybevágnak helyszínre, és dátumra.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://veronicasawyer.blog.hu/api/trackback/id/tr212013552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása