Veronica Sawyer

Hazatértem! És valószínű 2012 májusig lőttek az újabb hosszútávú, tengerentúli kalandoknak, addig is: 2010 és 2011 az USA-ban Campleaders-el és egyénileg, nyári gyerektáborban, és persze a jól megérdemelt utazás: New York, Las Vegas, Los Angeles, San Francisco

Visszaszámláló

Time

New York

Budapest

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatók

Boring days

2010.07.03. 17:03 - VeronicaSawyer

Hell!

Egy ideje nem jelentkeztem, dehat semmi izgalmas nem tortenik itt az Isten hat mogott. Szerdan Anna es Andrew day offot kaptak, elmentek abba a plazaba ahol mi voltunk egy hete...Anna bevasarolt rendesen, jopar ruhat vett:P...Andrew szintenXD...meg vettek asszem 12 doboz sort, 0.66 litereset...egy kor lement tegnapelott, es egeszen a vegeig azt hittuk Zolival h alkoholmentes mert ra volt irva h light es nem volt %jel se rajta...aztan kelloen kaban mar rohogtunk h lehet megse volt azXD..

Vmelyik nap mar nem is tom mit csinaltunk, sztem csk beszelgetos napot tartottunk a trailerben a fiukkal, es vmi oriasi bogar berepult a szuperul mukodo szunyoghalon...Anna akkoraat sikitott...10 percre ra doromboles a lakokocsin....kicsit befostunkh a fonok az, de csk ketcsaj volt h vegyuk vissza a hangerot mert a kislanyoknak elenk a fantaziaja...

Masnap Olga meg is tartotta a szentbeszedet h fiuknak tilos bemenni a fahazba, na nem mintha bejarnanak, kb elso nap volt bent Zoli mert akk meg nem mukodott a wc a trailerben, meg a sikoltozos esten Andrew a szobankban mert Annanak rajzolt egy skorpiotetkot a csuklojara...

Tegnapelott meg...Anna meg este melo utan olyan 9 fele facebookozott a sator alatt, enmar vegeztem a zuhanyzassal, erre hallom h egyre tobb csaj van a szomszed szobaban es olyasmirol beszelgetnek h te is lattad e esh uuhhh szal ilyen csajos hangok...erre kinezek az ablakon - a fiuk trailere kb pont a ket szoba mogott van- es latom h eg a furdojukben a villany, vki zuhanyzik...a kislanyok a fiukat kukkoltak!!!...persze ilyen elmosott uveges az ablak naluk de foltokat ki lehet venni sztem...atmentem a sracoknak szolni, Andrew volt eppen a furdoben...jott a szokasos 'It's not a problem' mondataval amitol falra maszok...

Tegnap tok hulla voltam, ebed utani 3 oras szunetben visszamentem a szobaba h alszok...de ugye rohad fahaz, mindent lehet hallani, meg a halk lepteket is az emeletrol hatmeg a tizeves lanyok rohangalasat meg visitasat...fel ora szenvedes utan fogtam a kisprnamat es atmentem a lakokocsiba aludni az egyik agyra, ott legalabb kuss van mert a fiuk fat vagtak a telek masik vegen...

Jah es meg tegnp...ugye minden nap fel kell hivni Marcust a sefet ebed es vacsi utan az instrukciokert...Anna hivta ot tegnap mert en mostam fel a padlot...jon vissza annna...mondja h szerinte Marcus reszeg volt...en csk lesek...mondja h lassan akadozva beszelt, osszefuggestelenul, nem ertette mit mond neki Anna es ugy koszont el h orditott a telefonba h I love you Anna I love you.....pffff...csk pislogtam, Anna is le volt dobbenve....ennek elozmenye h Olga Anna day offjan montda Annanak h vigyazzunk Marcussal, ha hiv bulizni az etterembe, ha csokitortakat iger...(tudjatok a zoldseges)...nem gondoltam volna...

Aztan mikor mar Anna is vegzett kuldtem mailt Marcusnak h mit kell rendelni a raktarra...visszamentunk a szobaba, no party mert mindketten hullak voltunk...mikor zuhanyzok hallom a taborvezeto es Anna dumalnak...kimegyek mar nincs seni csk Anna egy szal torolkozoben...kerdezem mi volt...mondja h Marcus felhivta a fonokot h beszelnie kell velunk...es a teloban azt mondta h bocsi h nem valaszoltam mikor kerestetek...sorry that i missed your calls...Marcus soha nem hivott vissza minket ha 5x is probaltuk hivni mindket szaman....Anna azt mondja h mar normalis volt a hangja...de biztos benne h a tokreszeg hapsi is o volt...am Olga mondta par napja Annanak h vigyazzunk Marcussal...hat fasza..

 

Am ma day offom van, epp mosok...es fogytam 4 kilot...Anna meg hizott 3atXDXD

unom az amcsi kajakat, ma is pizza, sima vekony taco lapon...este hambi..holnap meg july 4, fuggetlenseg napja...remeletm rtl leadja will smith filmjet:P...kar h itt nem lesz semmi latvanyosabb buli, max sok kaja szal melo garantalt...remek...XD

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://veronicasawyer.blog.hu/api/trackback/id/tr692127354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása